دلایل خرید ماشین چینی هایما S5!
نوشته شده توسط : زهرا غلامی

اين ماشين شاستي بلند چيني طراحي مدرن و بدنه ي محكمي داره ولي بد نيست قبل از خريد هر ماشيني آدم يكم راجبش بيشتر تحقيق كنه و ببينه ارزش خريد داره يا نه.توي اين مطلب براتون چند دليل ميگم كه بدونيد اين ماشين ميتونه گزينه ي خوبي واسه خريد باشه.

 

 

- تجهیزات، امکانات و آپشن های خوب:

این مورد یکی از مزایای همیشگی خودروهای چینی بازار ایران محسوب می‌شود. در این باره نیازی به توضیح خاصی نمی‌بینیم و شاید، بررسی برخی از قابل توجه ترین این امکانات، تجهیزات و آپشن ها بتواند بیشتر به کار شما خواننده محترم بیاید. هایما اس ۵ در دو بخش ایمنی و رفاهی به تجهیزات و آپشن های مختلفی مجهز است که، امکانات ایمنی آن را در بخش مربوط به خود کامل توضیح خواهیم داد. اما از نظر امکانات رفاهی، از مهم‌ترین تجهیزات این خودرو می‌توان به مواردی مانند صندلی برقی راننده قابل تنظیم در شش جهت، صندلی برقی سرنشین قابل تنظیم در چهار جهت، سان روف برقی، سیستم تهویه مطبوع اتومات با قابلیت نمایش دمای بیرون و داخل کابین، استارت دکمه، سیستم ورود بدون کلید، فرمان چرمی با کلیدهای کنترلی مختلف، صندلی عقب ۲ تکه برای استفاده بهینه از فضای کابین، چراغ‌های جلو قابل تنظیم از داخل کابین، سیستم اطلاعات سرگرمی با صفحه نمایش لمسی ۷ اینچ، قابلیت تنظیم صدای سیستم صوتی با توجه به سرعت خودرو و چند مورد دیگر اشاره کرد.

 کابین فوق العاده جذاب:

بعد از طراحی بدنه، به نظر ما دومین نقطه قوت اصلی هایما اس ۵ کابین بسیار زیبا و فوق العاده متفاوت آن در مقایسه با سایر خودروهای بازار است. بدون شک موردی که در اولین ورودتان به داخل کابین بیشتر از همه جلب توجه می‌کند طراحی بسیار زیبا و متفاوت کنسول مرکزی است. صفحه نمایش قرار گرفته در بالای کنسول مرکزی، در کنار دو دریچه هوای زیر آن و دکمه‌های کنترلی پایین‌تر هماهنگی بسیار خوبی با هم دارند و واقعاً باید به طراحان هایما برای کار فوق العاده ای که داخل کابین هایما اس ۵ انجام داده‌اند تبریک گفت. طراحی فرمان چرمی خودرو اگر چه کمی قدیمی به نظر می‌رسد، ولی هماهنگی خوبی با فضای کابین دارد و نمی‌توان ایرادی روی آن گذاشت. طراحی صفحه کیلومتر و آمپرها هم فوق العاده جذاب و زیبا بوده و حس و حال نشستن پشت فرمان یک خودروی مدرن را به راننده می‌دهد.

 خودرویی کاملاً ایمن:

برخلاف برخی از خودروهای چینی بازار ایران که خبری از تست‌های تصادف آن‌ها در اینترنت نیست، هایما اس ۵ در سال ۲۰۱۲، در تست تصادف موسسه سی انکپ توانسته ۵ ستاره ایمنی را به خود اختصاص دهد. این خودرو در بخش تصادف شاخ به شاخ ۱۵.۳۲ از ۱۸، در تصادف با جسم سخت از قسمت پایینی بخش جلو ۱۵.۲ از ۱۸، در تست تصادف از کناره ۱۸ از ۱۸ و در تست تصادف شلاقی سرنشین ۴ از ۴ نمره را توانسته به خود اختصاص دهد. از سوی دیگر، هایما اس ۵ به امکانات و تجهیزات ایمنی بسیار خوبی مجهز است که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به مواردی مانند شش ایربگ راننده، سرنشین، جانبی و پرده‌ای، ترمز ضدقفل، سیستم توزیع متعادل نیروی ترمز EBD، سیستم کمکی ترمز BAS، سیستم کمکی حرکت در سربالایی HSA، سیستم کنترل پایداری الکترونیکی ESP، سیستم کنترل کشش TCS، کروز کنترل، کمربندهای ایمنی جلوی پیش کشنده، کمربندهای ایمنی عقب سه نقطه‌ای، قطع خودکار سوخت و باز شدن خودکار درب‌ها هنگام تصادف، آینه‌های جانبی برقی تاشو با گرمکن و راهنما، ایزوفیکس، دوربین ۳۶۰ درجه، سنسور درب عقب، امکان خروج اضطراری سرنشین از درب عقب و چند مورد دیگر اشاره کرد.

 

 





:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: